S
Star
Ingen som har ngn information om denna hingst? Har ett sto efter honom, skulle vara intressant att veta vad han är för ngn, hittar inget ute på nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stämmer precis.. blev bara lite fel med bokstävernaXeline skrev:Heter den verkligen Castro ? Kan det vara Castor ?
LadySara skrev:gick till ungern 2002.
Castor tävlades 1989-94 med segrar och placeringar t.o.m. internationell Grand Prix. I Tyskland har han 5 segrar, 4 2:a och 6 övriga placeringar i Svår internationell hoppning. 4 segrar, 13 2:a och 6 övriga placeringar i Svår samt 5 segrar, 10 2:a och 6 övriga placeringar i Msv A hoppning.
I Sverige har han placeringar t.o.m. 1,40 hoppning.
Exteriört utlåtande:
"Mycket god modell, långlinjerad. Lång väl ansatt hals, djup välliggande bog. Gott skelett, något intåad fram, i övrigt välbenad. Mycket taktmässiga rörelser i skritt och trav." Poäng: 88888=40 (10,5 år)
kan säga att de dära inåttåandet fick min madam... hon pelar så mycket inåt så ja vet inte vad.. hovis skrattar iaf...
gonkan skrev:Jag har haft en avkomma efter Castor som föddes här hemma , Castor är en skit trevlig hingst med bra temprament som han oftast nedärver till sina avkommor ..
Tror att Castor såldes till Belgien om jag kommer i håg rätt.
Det var Lene nisse Lemke tror jag det är hon heter som hade han hemma hos sig.
gonkan skrev:så var det ja *S* visste det var något *ovanligt * land *ASG*
var min vetrinär som sa det till mig , men jag hade i allfall gärna betäckt med han igen om han hade varit här i sverige