camiell Flamingo Z

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tashinajess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 272
T

tashinajess

Ser att många har sian Camiell Flamingo Z föl ute till salu, och verkar inte få dom sålda...:confused:
Jag hade en Camiell avkomma som tyvärr dog men han var urflott :love: :love: . Han hade dock lite paradaktig trav och galopp, vilket många av de Camiell avkommor jag sett verkar ha, och att många är snygga i typen. Min löshoppade kanon och hade ett jätte bra psyke, kanske något för "lugn" ibland. Men trodde hela tiden att han skulle "vakna" till när han var lite mer "klar", då han var stor och rätt gänglig (F-04)

Camiell har ju fått mycket bra kritik både från Helena och Peter, samt att han är valack nu.
trodde intresset efter hans avkommor skulle vara mkt större.

Vill höra med er bukefolk :)
Varför tror ni inte dom får dom sålda, vet ni ngt som jag inte vet :eek:

:banana:

Sv: camiell Flamingo Z

Jag är lika undrande som du,
Har själv en nykastrerad -04 e: Camiell-Flamingo Z
som är sååå fin. Men som du säger kanske lite för lugn, men han vaknar nog sinom tid. Så länge han håller sig såhär i hanteringen och piggnar till sig vid ridning så är det perfekt.

Skulle gladeligen ha en till avkomma, men för vissa är han kanske lite okänd, man har ju inte sett vad avkommorna presterar än.

Sv: camiell Flamingo Z

Om jag hade råd att ha flera hästar skulle ja gladeligen köpa en avkomma efter honom, han e så snygg o ha bra temperament.
För mig gör det inget om de ör "för" lugna, man kan ju aktivira dem senare, de behöver ju int betyda att de blir tröga eller hur?

Liknande trådar

C
Avel Sitter och spånar litegrann apropå att en del, säkert bra, hingstar sänks till V helt enkelt för att de får för få bedömningsbara... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 287
Senast: Mabuse
·
F
Övr. Hund Måste skriva av mig... Som några kanske vet från förgående trådar så fick jag i sommar hem en import från Ungern. Världens goaste...
Svar
16
· Visningar
1 589
Senast: Red_Chili
·
E
Trav * oj det blev visst nästen en roman, förlåt * Vår familj har sedan jag var liten pysslat med uppfödning och tävling av travhästar i... 2
Svar
20
· Visningar
1 807
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka