Byta från rep till matta

MissFideli

Trådstartare
Är det nån här som bytt? Var har ni köpt mattan i så fall?
Trädet börjar vissna :cool:

35158

Ursäkta linslusen

Jag köpte nytt hamparep från Jula. Det är lite tjockare men håller längre.

Fäller det inte? Så trött på att det är små repbitar överallt.

Jag har dessutom fått för mig att hamparep inte är bra på klösmöbler, men jag kan ha fantiserat ihop det för jag hittar inget om det.

Förr gjorde vi egna klösmattor till katterna, mattbitar brukar man kunna köpa hos mattläggare och byggföretag typ Bauhaus.

Om jag får sno tråden lite, var hittar man rep som inte är hampa och som är klösvänligt?

Förr gjorde vi egna klösmattor till katterna, mattbitar brukar man kunna köpa hos mattläggare och byggföretag typ Bauhaus.

Om jag får sno tråden lite, var hittar man rep som inte är hampa och som är klösvänligt?

Sno på 🙂

Jag funderar på vilka mattor som är bäst mot klorna, hade ju kunnat sätta på vanliga heltäckningsmattor annars. Hade nog blivit billigast.

Vi använde en gammal hallmatta en gång. Det gick, men var nog aningen för hårt.
Heltäckningsmatta borde bli kanon!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 100
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 731
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10