Byta från iPhone 4S till 5S?

Mia_R

Trådstartare
Kan jag spara mina sms och föra över till den nya på något vis, eller försvinner de för gott iom bytet? Hur funkar det med alla mina app:ar, måste jag ladda ner dem igen? :confused:

När jag kollar min fån så verkar inte gamla sms vara med. Apparna följde med likaså kontakter från förra seklet :). Om man kan få smsen att följa med så kunde jag tydligen inte det, eller tänkte inte på att kolla det.

Säkerhetskopiera allt till datorn, så kan du föra över allt till nya fånen - inklusive sms.

@Korven hade du säkerhetskopierat allt till datorn?

Precis, man sparar allt till iCloud, jag fick hela 5:an precis exakt som 4S när jag bytte. Sedan bytte jag tillbaka snabbt som attan, men det är en annan historia.

För att vara helt säker på att allt kommer med måste man göra en säkerhetskopia i iTunes på datorn. I molnet sparas bara 5GB om man inte köpt mer lagringsutrymme.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
IT & mobiler Nu har både jag och sambon gått bet på att fixa en bråkande app på min låsskärm, så nu vänder jag mig till allsmäktige Bukefalos. I...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Marty
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har till slut fått inse att min telefon håller på att ge upp så jag snart måste köpa en ny :arghh: Jag är totalt STENKORKAD på...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama