Byta färg på en del av bilden, Photoshop

Etoile

Trådstartare
Hej! Hur byter man färg på en del av en bild i Photoshop?
Alltså om jag tex har brunt hår, men vill att jag på bilden ska ha blont hår.. Går det?
 
Sv: Byta färg på en del av bilden, Photoshop

japp, de går alldeles utmärkt det, resultat beroende på hur duktig man är :smirk: Jag anser mig rätt så hajj på ps, men det har jag inte gett mig på särskilt avancerat men googla på photoshop tutorials så ska du se att du får fram något bra tillslut. www.webbdesignskolan.com kanske har något bra för tillfäller. Lycka till!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 343
Senast: Amha
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
482
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 490
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp