Bygdetravet Åby

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare trav_malin
  • Startdatum Startdatum
T

trav_malin

Tänkte bara kolla om det rä många här som ska köra/rida på bygdetravet på Åby nu på lördag, den 14juni...?
Jag ska vara med iår igen en jätte rolig grej detta med bygdetrav tycker jag.;)

Sv: Bygdetravet Åby

har du sett nåra listor? fan ja har inte hittat nåra

Jag ska vara med i ett av montéloppen! Ska bli kul, har aldrig vart på bygdetrav tidigare... Brukar det vara mkt folk? ;-)

ne har inte heller hittat några listor än hoppas dom kommer snart...

Jag ska vara med i ett av montéloppen! Ska bli kul, har aldrig vart på bygdetrav tidigare... Brukar det vara mkt folk? ;-)

kul :) hoppas det går bra för dig... jo förra året var de rätt mycke folk tycker jag allt.. :)

Tack, det hoppas jag med :) Undra när listorna kommer...

Vilket/vilka lopp ska du vara med i?

Tack, det hoppas jag med :) Undra när listorna kommer...

Vilket/vilka lopp ska du vara med i?

hoppas listorna kommer under dagen nu...

Jag sak vara med i prop 1, högs 40 000 eller 45 000 kommer inte ihåg vilket det var men iallafall det med minst pengar i..
vilket lopp rider du då?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 194
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 183
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka