Burkaos, lysande!

gul_zebra

Trådstartare
Tja, jag har ju som bekant en heeel drös med burar som står och skräpar. Dels två stora som råttorna bor i, en liten tillfällig som finkarna bor i, en plasttransportbur, och så 6 (!) burar som bara står och skräpar ute i förrådet... Okej, 2 kan man ju behålla som transportburar (plasttransporten är för liten och ostadig så den används bara vid vägning)
Så ja, alla burarna tar ju en hel del onödig plats dårå och jag har ju faktiskt tänkt sälja en hög sen, bara jag får tummen ur...

Så ringer min faster idag. Gissa vad jag ska få idag? Just det, en till bur... :angel: :D

Sv: Burkaos, lysande!

Hörru du, kan du inte fota vad du har för ngt, är det billigt kankseman vill köpa :angel: Fast då måste ju frakten lösas :angel:

Näää, jag vill ha :p ...Fast bara om det är minst 120 cm...inga 1 meters vill jag köpa.

Paradiset: Bussgods är inte speciellt dyrt...inte när det gäller så lätta grejjor som burar, dom väger ju inte speciellt många kg.

http://www.bussgods.se/

Senast ändrad:

*knapp*

Det är mest bara massa hamsterburar, och en konstig en med plåtbotten och en gallerbit som inte hör ihop, en miniliten fågelbur och så den nya som jag inte kan lista ut vad den är till :D

Alla under 80 cm längd :p

Om man har bussgods i sin närhet stämmer det men skall man behöva åka en sträcka kan det faktiskt bli dyrare att skicka med bussgods än med posten.
Har själv räknat på det då både maken och jag har skickat saker och räknat ut vad frakt (inkl. färdväg med egent fordon) skulle gå på sammanlagt. Frakten betalas ju normalt av köparen.

Fast med dagens bensinpris och sträckan Borlänge-Göteborg ca 90 mil ToR så tror jag knappast detta understiger bussgods priser....

Har samma problem jag.... burar som dräller överallt.

Men, tog tag i saken igår :banana: och annonserade ut några av mina på Blocket och nu håller jag tummis för att nån vill köpa dem :d

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 386
Senast: Och_Aye
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·
Övr. Djur Var och hämtade en sugga idag. Ingen trevlig syn precis....:cry: . Damen som ägt henne köpte henne som liten på en djurmarknad hon...
Svar
17
· Visningar
2 361
Senast: pokara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama