Burghley 2013

Sv: Burghley 2013

Ja dom lägger som vanligt ut klipp efterhand på varje ryttare.. smidigt om det är någon speciell man vill titta på.

Har precis sett Ingrid Klimkes dressyr och jag måste bara säga att jag blir imponerad av hur lätt hon får allt att se ut. Hästen ser så genomarbetad och lydig ut, kommer lätt tillbaka och hon sitter så enkelt och okonstlat på honom. Minns att jag tänkte på hur snyggt och enkelt det såg ut i både terräng och hoppning förra veckan också.

Tänkte precis uppdatera tråden med samma sak, vilken otrolig ryttare hon är! Hejar på henne den här veckan också!

Igår kunde jag bara se från startnr 27 och just nu står det "not available" på alla ekipage på högerkanten och jag hittar inget ställe för de som redan ridit. Hur är det för er? Min internetuppkoppling har varit lite svajig på slutet så jag är osäker på om det kanske beror på det..?

Hmm... så startnummer 27 var förste startande igår? Det såg ut som om de efterföljande gick i nummerordning så för mig verkade det logiskt att jag inte kom åt de första 26... men dåså.

Nr 27 var nog första startande idag.. du måste byta sida för att komma åt dom som red i går..

Ojoj Bettina Hoy hade ju händerna fulla med Lanfranco.. jag får verkligen flashbacks.. Såg ungefär ut så i flera år för mig och Hille på dressyrmomentet innan han lugnade ner sig lite.. :D

Tror nog även Hunter kan känna igen sig lite i den ritten hahaha

Senast ändrad:

Ja, då är det uppkopplingen för jag kommer inte till någon ny sida då. Men men, hoppas kunna följa med bättre imorgon.

Ojoj Bettina Hoy hade ju händerna fulla med Lanfranco.. jag får verkligen flashbacks.. Såg ungefär ut så i flera år för mig och Hille på dressyrmomentet innan han lugnade ner sig lite.. :D

Tror nog även Hunter kan känna igen sig lite i den ritten hahaha

What!?! Me!?! :eek:

Min häst gick alltid som en klocka innanför dressyrstaketet

Mellangalopp.jpg

;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Lady_S
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
514
Senast: Windy
·
Hästvård Vi drog som sagt stygnen i söndags och bandagebyte idag.. Vi har problem med att få de å sitta som de ska, trots snögg, bandage och mini...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 708
Senast: MattiZ
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka