R

rattalskare

vad kan man ha för djur i en bur som är 58*41*52 L*B*H?

ge tips på alla slags djur den har plast botten och galler "väggar"

Sv: bur

jag ksnake borde tillägga att det finns en galler stege som sitter fast i buren och som inte går att ta bort. :cool:

rattalskare skrev:
vad kan man ha för djur i en bur som är 58*41*52 L*B*H?

ge tips på alla slags djur den har plast botten och galler "väggar"

Kommer inte på något alls.

Hur så, ska du skaffa fler djur? Eller sälja den kanske? Något annat?

Varför inte först bli intresserad av ett djur, läsa på allt man kan, och så skaffa en passande bur innan man köper djuret - istället för att skaffa ett djur bara för att man har en bur som passar till det? :crazy:

Vargdotter skrev:
Varför inte först bli intresserad av ett djur, läsa på allt man kan, och så skaffa en passande bur innan man köper djuret - istället för att skaffa ett djur bara för att man har en bur som passar till det? :crazy:

:bow: (sen var det inte mer att skriva men det blev för kort...)

Precis vad jag tänkte skriva på förmiddagen.

Man MÅSTE inte använda buren bara för att man har den... :smirk:

om det är smala galler så passar en hamster i den. Eftersom den är rätt hög kan du bygga övervåning till hamstrern

Hej allihop :banana:

jo jag ska sälja den och vill gärna skriva ut i annonsen på olika djur man kan ha i den därför försökte jag att få något djur men men det var ju inte lyckat tydligen!?

en fågelart kanske eller skulle det funka med råttor?

AtletShipping skrev:
om det är smala galler så passar en hamster i den. Eftersom den är rätt hög kan du bygga övervåning till hamstrern

Nix pix, hamstrar ska ha låga burar med stort utrymme. Den där är för hög och min personliga åsikt är att ytan är på tok för liten.

Kan nog passa bättre som någon slags transportbur, fast den kan nog vara rätt klumpig att bära. Annars om man har burar att sätta ihop med varandra kan man ju kanske sätta ihop den med andra burar.

Fåglar skulle jag aldrig ha i en så liten bur, de behöver utrymme att flyga.

Senast ändrad:

Låter som våran kaninbur... Den är i den storleken fast bara ca 40 cm hög. Kan tillägga att våran kanin INTE är instängd i den, någonsin (utom vid transport). Det är bara toalett och matställe.

M.

Vargdotter skrev:
Men alltså, vad har du använt den till?

Jag har köpt den på en loppis och defensierat ur den tänkte tjäna lite extra pengar genom att köpa en bur för 15kr och sälja den för 80-120kr!

jag kanske har missbedömt storleken ska hem och mäta efter skolan då jag inte hade något mått tog jag efter vad försäljaren sagt!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 230
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar