Bulletrockard

Sv: Bulletrockard

När jag gick på jägersro ung trav & galopp så körde vi med bullets :D! De är super!

Skall se om jag hittar lite bilder :)!

Mvh
Emma

ung_ja_hd-11.jpg

Shettisen till vänster.

Hittar inte dem andra :( Men skall fråga en vän om hon har kvar några bilder från kurserna :)

Tyvärr försvann när hennes dator kraschade :(! Men du kan säker mejla jägerso ung och fråga om bilder på deras rockarder :D!

Mvh
Emma

Svängeln:

Bakom ardenner:

Bullettockard med person i bakom stor ardenner

Baksidan med den höjda sitsen.

Bullet bakom varmblodsdam på 160

samma vagn innan jag målade över det rosaröda
Nordsvensken POntus på maratonbanan. ca 155 hög.

Samma rockard innan jag höjde sitsen och svetsade dit svängeln, på bilden hänger den i ett kohalsband.

Senast ändrad av en moderator:

Hade en bulletrockard till shettisen när jag tävlade den. Tyckte den var toppen! Väldigt bred mellan skacklarna, bra avvägd och jag kortade av skacklarna så den blev perfekt anpassad också. Det enda negativa är väl att man inte satt så jättebra utan kil och dåligt med benutrymme om man är över 1,60...

d8b45abf108562eb582b397f4b42de56_500_373.jpg

991a7bc9d30599d8eba3e32e4eb4bd80_640_531.jpg

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
412
Senast: Lavinia
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka