Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur dags är du vaken och uppe då i så fall? Tänker om det också är ett alternativ att ta en lite senare lunch i så fall.Jag börjar jobba kl 19 om det blir på en av mina jobbhelger. Så träffas vi tidigt hinner jag iaf vara med en liten stund.
Ja. Det funkar braHur dags är du vaken och uppe då i så fall? Tänker om det också är ett alternativ att ta en lite senare lunch i så fall.
Vad säger ni andra. Skulle en tidigare tid än 17 funka ( 14-15 tex) på de dagar ni skrivit upp er.
@cambodia @tanten, @Snurrfian @Blyger @Tranan
@Nixehen, om du var intresserad, vet du vilket att föreslagna datum skulle funka för dig?
Jag tror det, för det var mest helger va?Hur dags är du vaken och uppe då i så fall? Tänker om det också är ett alternativ att ta en lite senare lunch i så fall.
Vad säger ni andra. Skulle en tidigare tid än 17 funka ( 14-15 tex) på de dagar ni skrivit upp er.
@Nixehen, om du var intresserad, vet du vilket att föreslagna datum skulle funka för dig?
Funkar för migHur dags är du vaken och uppe då i så fall? Tänker om det också är ett alternativ att ta en lite senare lunch i så fall.
Vi bits inte! Och det är helt okej att mest lyssna om man inte vill prata så mycket. Jag kan förmodligen prata för tre om det är så att det behövs .Jag funderar, är sjukt blyg men det vore kul.
Jag hoppas att du kommer!Jag funderar, är sjukt blyg men det vore kul.
Å, det vore så roligt om du kom! Jag kan också prata för fler, så det är ok att inte säga så mycket, lovar.Jag funderar, är sjukt blyg men det vore kul.
Jag är också blygJag funderar, är sjukt blyg men det vore kul.
Jag hoppas att även du kommer!Jag är också blyg
Tycker det är en väldigt rolig idé nu och sen kommer jag få totalpanik
Vi kan sitta och känna oss obekväma tillsammansJag är också blyg
Tycker det är en väldigt rolig idé nu och sen kommer jag få totalpanik
Får jag vara obekväm med er?Vi kan sitta och känna oss obekväma tillsammans