Buketräff med lydnadsträning kring stokcholmsmässan?

Disen

Trådstartare
Ja, titeln säger väl allt? :D

Nu, kära bukare, är Disen himla sugen på att ha en buketräff med lydnadsträning i samband med HUND2011. Hur många skulle vara intresserade av det? Alla moment, alla klasser (vi väljer själv vad vi vill ha hjälp med).

Vi kanske kan hyra ett ridhus? Finns det andra/bättre alternativ som inte kostar skjortan?

Jag åker upp fredagen och hem onsdagen. Så måndag och/eller tisdag får det ju bli. En hel dag eller bara FM/EM spelar inte så stor roll, bara vi har tid för alla.

Finns det intresse för detta? :)

Sv: Buketräff med lydnadsträning kring stokcholmsmässan?

Varför skulle du inte våga? Hjälp behöver vi alla ibland :)

Kul hörni!
Hoppas fler hittar hit!

När är det? Ska inte dit, men sthlm är ju inte så långt att åka iaf :)

Edit: kom på att man kunde googla :angel:

Träffen blir i så fall 12-13 dec :)

Ni är så välkomna!

Ah attans jag skulle gärna träffas lite men jag kan ju bara lö och sö och då antar jag att de flestas hundar (ink min) är för trötta för att träna... Däremot att runda av dagen med en kopp kaffe vore trevligt, men det kanske vi kan göra en annan tråd om...

Om jag får tillbaka mitt träningssug/satt igång igen tills dess så är jag gärna på. :)

Vet att Farsta ridskola hyr ut ridhus för hundträning, det är ju relativt centralt och väldigt nära ifrån Älvsjö.

Tackar för tipset Nikkis och självklart är du välkommen oavsett!
Du kan ju bara coacha om du vill (då brukar man bli sugen på att köra sin egen hund sen ;))

KL

Skulle det passa bättre att träffas på eftermiddagen/kvällen? Om fler kan då så gör vi det. Vi vill ju ha så många som möjligt med!

Det kanske är svårt att hitta ett ställe att träna på om det är på em/kvällen, iaf om man ska ha ett ridhus, brukar ju vara lektioner på kvällarna. Men en helt vanlig BK då? Fel sida stan för min.. men nån annan kanske håller till på den sidan?

Ingen dum ide! Vi får hoppas på bra väder då ;)

KL
Fram med förslag!

Med den här fisvintern som visat sig hittills lär det väl vara +5 och sol :). Inte dumt! Eller jo. Men inte för träning.

Tackar för tipset Nikkis och självklart är du välkommen oavsett!
Du kan ju bara coacha om du vill (då brukar man bli sugen på att köra sin egen hund sen ;))

KL

Skulle det passa bättre att träffas på eftermiddagen/kvällen? Om fler kan då så gör vi det. Vi vill ju ha så många som möjligt med!

Hahahah sant, så sant. ^^
Har förvisso fått tillbaka lite sug nu, var nämligen skrivare på en tävling nu i helgen och det sög till riktigt ordentligt hos mig att börja träna igen. Men såklart har ju hundfan gått och sträckt sig, typiskt min tur - men har tjuvstartat lite lugnt med fotgåendet iaf. :D

För min del kvittar det när man ses, om ridhus inte funkar så finns ju SSBK i Farsta/Ågesta. Min hemmaklubb och de har flera (belysta samt plogade på vintern) fina planer och en mysig klubbstuga. :)

Delvis KL

Jag och MrsS ska träna en del på Botkyrka BK verkar det som. Vi får hoppas på att väder och vind inte ställer till det för mycket :)

Delvis KL

Jag och MrsS ska träna en del på Botkyrka BK verkar det som. Vi får hoppas på att väder och vind inte ställer till det för mycket :)

Hörde det med, kanske våldsgästar er då, om MrsS bjussar på fika efteråt *heheheeee* :devil: ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10