Buketräff i Stockholm!

Malibu_Stacy

Trådstartare
Tänkte att det är dags för en buketräff igen, var så trevligt förra gången. Är det någon som har lust att ses nån gång de kommande veckorna?

Jag har en gammelgubbe på 14 år och en lillskit på 4 månader att erbjuda, båda dvärgschnauzer peppar/salt :D

Datum, tid och plats kan vi ju diskutera när vi är några stycken :)

Vilka vill? :bump:

Sv: Buketräff i Stockholm!

Jag träffas gärna igen! Jag är på Gotland nu men är tillbaka 5 juni.

Lägger till (för de som inte vet) att jag har två whippet, en på snart två år och en som är 6 månader.

Nej Etelhem är ett krukmakeri. En fd kollega är där och drejar i sommar och hon gör så fantastiskt vackra saker :love:

Jag vill med! Fast om det ska bli på en helgdag så måste det vara helgen 7-8e för resten av helgerna i juli har jag redan uppbokade :p
Kommer i så fall med två salukis.

Jag tror i och för sig att det finns flera krukmakerier i Etelhem. Men den mest kända är väl det som Torleif har, Etelhems krukmakeri. Är det där hon har sin verksamhet också? Jag får åka dit och kika! :)

Ahaaa! Men då är det Etelhems Krukmakeri! Hon är bara där över sommaren men de bilder hon har visat är jättefina!

Och vad gäller hundträff är förstås Edwind på bara jag inte jobbar just då.

Preliminärt förslag: lördag eller söndag den 7:e eller 8:e juli. Vad sägs?

Jag kan själv bara vardagkvällar eller helger pga jobb :)

Vi hänger gärna på är ledig hela juli! Den 7/7 kan vi dock inte för då ska vi tävla lydnad! :) Men den 8 går bra! Jag har en 2,5årig springerspaniel vid namn Google

Helst lördag eftersom jag har lovat att träffa min till Stockholm nyinflyttade syster på söndag. :-) Men är det inte allt för mycket mitt på dagen så fungerar det nog även på söndag.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 720
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 350
Senast: starcraft
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 149
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Den 30/11 var jag hos veterinären med min yngsta hund (hon är 13 månader) eftersom jag hade märkt att hennes lymfknutor vid halsen var...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Nirvana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025