Bukes Kreativa Tråd!

Sv: Bukes Kreativa Tråd!

kl

En vän hade sett bild på något jag skissat, och frågade om jag inte kunde göra ett porträtt av hennes hund. Har aldrig innan gjort sådant porträtt av någon/något så blev rätt så nöjd faktiskt! :) Här är resultatet (har dock ändrat lite småfel, men har inte lagt upp den nya bilden. Så detta är före ändringarna):

2013410153737419516258_sbig.jpg

Så nu funderar jag på att göra porträtt av mina egna hundar också. Sen ska dom få pryda min kropp i form av tatueringar :D

Senast ändrad:

kl

Jag fick några likes på den på FB, så efter noga övervägande vågar jag nog lägga ut den här med. Har inte försökt rita någorlunda realistiskt i blyerts på gud-vet-hur-många-år, så ha överseende med slarvet och skuggningen/nyanserna.

Makarov-kopia.jpg

kl

Min penna till ritplattan var borttappad ett par månader och jag beställde till slut en ny (för 800 spänn!! :mad:).. Måste hitta igen mig när jag inte målat på så länge så fick starta med något enkelt..

dreamsmall_by_suspirias-d64eunz.jpg

Den här kluddade jag medan jag såg på bambi häromdagen också :D
bambi_and_thumper_by_suspirias-d65a33w.jpg

Jag håller på att träna på människor så just nu sitter jag och knåpar på ett självporträtt; lättare sagt än gjort :angel:

Fick visst lite blodad tand och fick ihop en till ikväll. Jag blev otålig och grinig mitt i
biggrin.gif
, ville bara ha den klar och orkade bland annat inte göra klart byxorna, som egentligen skulle vara med kamouflagemönster, och har åter slarvat och hafsat med skuggning och detaljer. Ben och skor skulle egentligen också vara med, men jag lessnade. Måste försöka skaffa lite tålamod...

Soap1.jpg

Alltså. Ansiktet. Så jävla grymt.
I hate you :love:

Meeeen jag skissade ju faktiskt lite igår jag med!
(drack mer vin än jag skissade meneh, sssch)

Sketch_zps7a60173a.jpg

Hatar dig med. <3
Ser ut som något som skulle kunna vara med i SCP Containment Breach. (Och det är ett sjukt positivt omdöme)

Det. Är typ det finaste jag fått höra om en bild <3

Åh, är så glad att jag kommit igång lite igen!

Har sytt lite den här veckan. :) Bandet i midjan ska inte vara där, det är bara bandet till snörningen i ryggen.

u0_by_erehsidne-d6aul0e.jpg

trtr_by_erehsidne-d6aukw1.jpg

Häftigt!! älskar att se dina projekt, onskar att jag ocksa kunde sy...

Stormkast: Dina alster är kanon ju!

Damn girl!:o Är grymt imponerad av den där klänningen! Vill ha!! Önskar också att jag visste hur man får till sånt där, har inte sytt sedan högstadiet tror ja. :s Syr du bara åt dig själv eller även på beställning?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka