Han är ute på foderMinns en användare som hette @Twiggy_M tror jag, som hade en så vacker, svart hingst. Har för mig att hennes syster, som jag tappat nicket på, ofta red den, och hon fotade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är ute på foderMinns en användare som hette @Twiggy_M tror jag, som hade en så vacker, svart hingst. Har för mig att hennes syster, som jag tappat nicket på, ofta red den, och hon fotade?
Kommer ihåg den övervuxna connemaran. Kommer inte ihåg hur det gick men kände igen nicket TS postade för ett tag sedan om hästlivet i australien
Kommer ihåg en del från när man började hänga här. Reperis var det inte en import från början? Hade för mig att tjejen red en riktigt häftig ponny innan som hon hoppade högt med
Ja just det! Va hette den ponnyn? Hoppade jättehögt och så stod det "Go *namn*" Babe? Nä...
JaPonnyn heter Let's go babe
Var den inte @Riley s?En mörk egensinnig travardam kommer jag också ihåg, hette den inte Anna?
Jo det var Lets go Babe! Glömmer aldrig de många filmerna/bilderna hon postadeDen stora röda? Figurerar i samma tråd som mig om -10 eller du kanske menar tidigare häst
Kommer ihåg den övervuxna connemaran. Kommer inte ihåg hur det gick men kände igen nicket TS postade för ett tag sedan om hästlivet i australien
Kommer ihåg en del från när man började hänga här. Reperis var det inte en import från början? Hade för mig att tjejen red en riktigt häftig ponny innan som hon hoppade högt med
Kommer inte ihåg faktiskt. Hoppas att ägaren kikar in i tråden!Var den inte @Riley s?
Minns @Van Remo's häst med samma namn, btw. Han var lika gammal som min, så vi hängde i samma tråd. Så stor och vacker!
Åh henne minns jag också. Tror hästen hette Girasol, om det är den jag tänker på.Jag minns en tjej som hade nagon svar (muskel?)sjukdom som gjorde att hon emellanat var helt kraftlös. Hon hade en skimmel, en PRE eller lusitano, och en mörkbrun ponny. En blogg hade hon ocksa. Henne tänker jag pa ibland.
@Iaraphel tror jag att det ärJag minns en tjej som hade nagon svar (muskel?)sjukdom som gjorde att hon emellanat var helt kraftlös. Hon hade en skimmel, en PRE eller lusitano, och en mörkbrun ponny. En blogg hade hon ocksa. Henne tänker jag pa ibland.
@Nominous var det inte du som hade skäcken med det särpräglade sadelläget?Minns hästen med det helt omöjliga sadelläget/ryggen. Och ryttaren gjorde ett så sjukt bra jobb med hästen trots dess exteriör.
En skimmel eller möjligen en skäck?
Vet inte om det var den som sprang ut på nån rullstensås (?eller dylikt?) och gjorde illa sej i tassarna? Minns jag galet?
Det låter bekant!@Iaraphel tror jag att det är
Åh, var inte det en fjordkorsning?Ja just det! Va hette den ponnyn? Hoppade jättehögt och så stod det "Go *namn*" Babe? Nä...
Åh, var inte det en fjordkorsning?
Såg ju sannerligen ut så. Let's go Babe hette den. Även den ägdes av Reperis.