Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sthu har också sm i tankarna men vågar inte lova något förrän i mitten på säsongen höhö
(Och gillar massor att du ska dit!)
@ztsu Det är så skönt att se ryttare som inser vad dom behöver träna på! Hoppas att det går bra för gamle mannen och dig
Klart man ska vara nöjd med ett SM! Hade meddelat alla jag kände om det :P.För att skryta lite har jag redan ett SM med fjordingen som jag är riktigt nöjd med :P
Men nu ska jag väl försöka med reining och western riding. Kanske versatile horse och ranch pleasure när man ändå är igång. Lär ju inte ha en suck men vi siktar på att ha roligt iallafall
Nu är jag hemma i norrland över jul och här har det snöat lite och varit solfritt..
Jag har inte ridit sen i november. Har vart kolsvart när man kommer hem från jobbet och dessutom oftast pissregnat. När man inte har någon ridbana eller ridhus känns motivationen svår att få upp.. Tänket att jag ska samla motivation och dra igång Paj runt februari igen
Idag har solen skinit över Vara, har den gjort det över er också?
Vi skulle passa på att rida ut i skogen men kom inte så långt innan en fågelincident skedde och en av de andra tjejerna flög av. Så vi gick hem och hade hoppträning istället, Mackan och jag. Så himla gött att rida i sol och ljus.
Idag fokuserade vi mycket på det där med eftergiften.
Har varit iväg till Skövde idag för lite julbestyr och där och hemma har det varit grått och regnigt som vanligt. Hade bokat lektion också men hann inte med den Men bokade om den tills imorgon istället, jättekul!! Träna vidare på våra luftiga byten och rida igenom LA:1 som vi ska visa upp på en liten clinic i början av januari, blir spännande att se vad min fegis tycker om publik i manegen :P Pluspoäng om matte sitter kvar!
Bara fortsätta träna på och så ska jag inviga nya ridbyxor och chaps, va så längesen jag uppdaterade ridgarderoben.
Måste gnälla lite också. Hatar bara att jag har vader av modell gigantiska så alla chaps blir ju för små Har i år använt Mountain horses Xcellsiors leggins M/W och de går på på nåder och med våld. Hatar att vara så felbyggd, hjälper ju inte att jag är tre äpplen hög också. Men, men jag har ju några som funkar, synd bara att man inte kan leta annat.
Hoppas det gick bra för henne!
Är dålig på hoppning men det ser bra ut här ifrån iaf
Nu har jag hittat hitKul att läsa om allas planer!
Och så måste jag säga att det känns väldigt kul med en tråd för skaraborgska bukehästar, och så vill jag passa på att tagga @_Yggdrasil_ också för hon är ju också skaraborgare och borde hitta hit till den här tråden!