Bukefalos takes over Spotify

SoffiProppi

Trådstartare
Vet att det fanns en spellista förr, men nu hittar jag den inte längre... HUR SOM HELST! Jag behöver ny musik nu inför sommaren och litar på er goda smak! :D

Jag har skapat en spellista där alla är välkomna att lägga in låtar för att skapa den ultimata buke-listan! Försök dock att hålla er till 10-15 favoritlåtar per skalp, så inte listan blir helt översvämmad (eller börjar spåra ur som jag minns att den gamla gjorde)(....jag är en gummibjörn, jag är en gummibjööööörn), och kolla gärna så att ingen annan redan lagt in "er" låt, så slipper vi dubletter och får större kvantitet :banana:!

Heyho, let's go!

(jag har redan tjuvstartat lite :angel:)

Å jag har bukelistan på min spotify fortfarande! men nu är det nått strul så jag kommer inte åt mitt konto :S

Vet att det fanns en spellista förr, men nu hittar jag den inte längre... HUR SOM HELST! Jag behöver ny musik nu inför sommaren och litar på er goda smak! :D

Jag har skapat en spellista där alla är välkomna att lägga in låtar för att skapa den ultimata buke-listan! Försök dock att hålla er till 10-15 favoritlåtar per skalp, så inte listan blir helt översvämmad (eller börjar spåra ur som jag minns att den gamla gjorde)(....jag är en gummibjörn, jag är en gummibjööööörn), och kolla gärna så att ingen annan redan lagt in "er" låt, så slipper vi dubletter och får större kvantitet :banana:!

Heyho, let's go!

(jag har redan tjuvstartat lite :angel:)
Nu har jag bidragit lite också :banana:

Jag har lagt till en handfull låtar fast än jag inte är så aktiv här men jag hoppas det är OK :D

(OT - Jag har inte skrivit ett inlägg sedan buke ändrades senast, vad konstigt det känns :o)

Jag har alltid så svårt att bestämma mig för vad jag ska lyssna på, denna listan passar ju mig perfekt! Jag slipper välja, plus att jag automatiskt får lite nya tips från Buke. ;) Ska se om jag kan bidra med något senare, till dess lyssnar jag in mig lite på er musik. :D

Klicka och dra? Eller högerklick och sen Add to...

Jag har lagt in ganska blandat med låtar och hoppas att några faller i smaken. Jag är inte så bra på att göra spellistor, det brukar bli en obegriplig röra :o

Hahaha, åååh vilken låt :o

Jag får av någon anledning flashbacks till låten "Va sa Boel" som spelades när jag gick på högstadiet...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka