Bukefalos mer censurerat än Ridsport och SVT?

Sv: Bukefalos mer censurerat än Ridsport och SVT?

Jag har tillåtit detta trots att det varit ett gränsfall. Ni båda visar egentligen på varför ;)
En person i tråden skrev något som många ansåg att man inte bör skriva (jag tror break_a_leg håller med om detta).
Dessa många gav då igen genom att säga saker som de kanske borde låtit bli (det Snuffsan tar upp)

Ni har alltså anmält tråden av helt olika skäl och verkar hålla på olika sidor i "bråket".

När båda sidor beter sig illa och det inte är riktigt illa anser jag att man kan ha en högre toleransnivå än om det enbart är ena sidan i en diskussion som beter sig illa.

Denna tråd är dock fortfarande ett gränsfall, jag brukar dock hellre fria än fälla vid gränsfall. Diskussionen i sig verkar dock sedan ett antal dagar vara slut så ingen tar säkert illa upp om jag nu väljer att radera alla inlägg under den nyhetstråden.

Ni har alltså anmält tråden av helt olika skäl och verkar hålla på olika sidor i "bråket".

Vad är det för trams? Jag "håller inte på någon sida" som du uttrycker det. :mad:
Jag har inte heller skrivit i tråden.
Jag tycker det är väldigt låg nivå på inläggen i tråden, se mina exempel (som kommer från olika användares inlägg, jag plockade bara de grövsta jag hittade lite snabbt).

Enligt vad Break a leg skrivit som förklaring till hennes triangling tror jag knappast hon heller tagit ställning för någon sida i tråden.

KL

Yttrandefrihet omfattar rätt att yttra sig muntligt samt rätten till att föra fram åsikter i radio, tv och liknande medier, utan censur eller bestraffning. I FN:s universella deklaration om de mänskliga rättigheterna formuleras den som "Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser.

Tyvärr så ligger nog buke under diktatur då man måste följa moderaternas val. Görs inte detta blir dina inlägg bortplockade eller möjligen hela tråden låst. Ja jag anser att i 75 procent är de flesta låsningar trams. IngelaH sa till mig att trådarna oftast attackeas av en och samma människa med flera olika namn. Jag kan förstå detta, men är det inte smartare då att endast ha möjlighet till ett konto? Jag är ingen dataexpert men med ett konto där dina riktiga uppgifter finns men ändå inte syns för medlemar kan man lättare få en varning. Vet också att man kan bli uthängd av moderaterna med namn om man skulle missköta sig.

Jag menar varför hoppa på alla moderater när det inte hjälper? Kan vi inte komma på en gemensam lösning?

Som bunke är idag så är det inte kul, alla trådar jag läser är iprincip låsta.....

IngelaH sa till mig att trådarna oftast attackeas av en och samma människa med flera olika namn.

Oj! Där har nog Ingela H en del att förklara. Är det en enda männiaka som sitter och sabbar trådar alltså? Wow!
Du tror inte du har missuppfattat det där?:angel:

Tips: Moderatorerna, inte moderaterna som håller ordning på Buke.

Senast ändrad:

Varför skulle hon behöva förklara det? De flesta som har varit här i mer än en månad vet att man kan ha flera olika användar namn.... Att de lättare kan se det än vi är väl förståligt. Jag menade inte att det endast är en människa som sabbar utan att man kanske har tre olika användarnamn och bråkar med dessa.

Jag vet själv några som har mer än ett,,,,,

Tips: Moderatorerna, inte moderaterna som håller ordning på Buke.... SÅ SANT jag ber om ursäkt. :-) Jag är inte frivilligt svensk.

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka