Buke strular?

Sv: Buke strular?

Min krånglar när jag laddar trådar, det "fryser" ibland.

japp, men de är snarare våran anslutning som krånglar så att ingenting funkar i princip :smirk:

fast så gör de bara om ja laddar någonting :smirk:

:confused: Får prova att starta om då kanske... ser bara trådarna som var från igår när jag loggade ut. Och de nya inläggen öppnas inte och så. de andra sidorna funkar

Precis så är det för mig också. Jag kan inte se några nya trådar och inga nya inlägg i trådarna. :mad:

Tex; När jag skriver ett svar i en tråd som är på t ex 3 sidor, så när inlägget skickats så kommer det upp 6 sidor...:mad:

Har provat att logga ut

Kollar om det kommit något nytt inlägg i tråden, detta är enda sättet att kolla det på:mad:

*gnällig*
Har kollat nu och det är bara gnägg, ungdom och äldre ungdom som strular.

Lånar knapp

För mig har det strulat ordentligt i några dagar. Mest på kvällen. Igår var det lättare. Annars har jag inte ens lyckats att logga in. Men nu blir det bara bättre igen (hoppas jag).

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 607
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA