CaptainObvious
Trådstartare
Var för några (eller flera) år sen på gekås och hittade där en helt underbar väst som varit min vän i vått och torrt ända sen dess. Nu har jag dock krympt några storlekar, och västen har inte hängt med. Det är ungefär 170 mil till Ullared..
Har sökt med ljus och lykta efter en liknande men jag hittar inget. Googlat och scrollat i evigheter men inget liksom.. Duger. Eller ja, sp*oks möjligtvis men den tycker jag är för dyr för att hänga med överallt.
Det är alltså en sån här som varit min trogna följeslagare:
Och nu vill jag gärna ha tips på en ersättare som har huva, inte är för dyr (typ under 800 är tacksamt för en student), är mörkblå eller svart och sådär underbart mellantjock.
Har sökt med ljus och lykta efter en liknande men jag hittar inget. Googlat och scrollat i evigheter men inget liksom.. Duger. Eller ja, sp*oks möjligtvis men den tycker jag är för dyr för att hänga med överallt.
Det är alltså en sån här som varit min trogna följeslagare:
Och nu vill jag gärna ha tips på en ersättare som har huva, inte är för dyr (typ under 800 är tacksamt för en student), är mörkblå eller svart och sådär underbart mellantjock.