Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

Humelibumlan skrev:
Nä men Om du ska dit, så sk du kolla in en riktigt (blivnade) snygg 3-års märr.... lopp 3 nummer 6 :love:

Jag ska kolla in märrn ;)

Humelibumlan skrev:
Gör det, tror du som monté ryttare skulle gilla storleken på henne :D
Har sett andra med samma pappa :love: VILKA monté hästar! :D ;)

Har en ettåring till salu (smygreklam) med den pappan :angel:

lsz skrev:
Har en ettåring till salu (smygreklam) med den pappan :angel:

Känns som att det är tre år för mycket att vänta på för mej o monté ;) :rofl:

Ska till Gävle på tisdag med våran andra starthäst lopp 4 nr 14 tror jag det var.En riktig hetsgök som är totalt okänslig i munnen(har vart det sen han inkörd blev),ger han bara tusan att galoppa o göra av med krafterna första varvet så kan han vara på plats. :crazy:

Rimmern årsdebuterade på Lindesberg 6/6 och fick sista pengen. Han tog en galopp varvet kvar men ställde sig fort. Han gjorde ändå hyggligt ifrån sig och gick 0,5 s över sitt rekord så jag tyckte ändå det var helt OK med tanke på att han inte startat sen oktober.

Ny start Lindesberg söndag 12/6 då i monté för första gången. Spår ett, så nu återstår att se om han han trava fort med ryttare på ryggen också.

Har en 5-åring med samma pappa. Hur han skulle bli som monté häst kommer jag troligen aldrig få veta... :crazy:

bulan skrev:
Har en 5-åring med samma pappa. Hur han skulle bli som monté häst kommer jag troligen aldrig få veta... :crazy:
Jaså!? Skadad eller?

Solänget tisdag 14 juni
lopp 7 v5-5
häst nummer 3

Nejdå inte nu längre :D
Han har bra storlek och kropp för monté, men jag är inte tillräckligt självmordsbenägen :angel: gav upp att försöka rida in honom efter flygturer till månen :eek:
Han tycker helt enkelt att jag ska sitta i vagnen där jag hör hemma och inte på ryggen :smirk:

bulan skrev:
Nejdå inte nu längre :D
Han har bra storlek och kropp för monté, men jag är inte tillräckligt självmordsbenägen :angel: gav upp att försöka rida in honom efter flygturer till månen :eek:
Han tycker helt enkelt att jag ska sitta i vagnen där jag hör hemma och inte på ryggen :smirk:

Hahaa.. en katapult med andra ord :o :D nja är man inte tillräckligt självmordsbenägen ska man nog stå över, vilketkan vara klok ;)

*knapplån*
mina passhästar har riktigt kommit igång nu! Förutom hon som startar i morgon har jag två småttingar i premie på måndag (Rambutan och Skip Dimanche) och en starthäst på Jägers på tisdag! :banana: Lopp 1 nr 1 Borlis Gute :)

*knapplån*
BR P21 Hagmyren 13/6 nr9 lopp9, är han lika bra som i provlopp i Lördags så vinner han! :banana: (Gick en 17 tid låg i dödens mer än 1000m i frifartsloppet mot "flera hundratusenkronors hästar")

Humelibumlan skrev:
*knapp*
Humlan startar valla på onsdag 15e, spår 1 lopp 10 :eek:

Oj det loppet var fullt av gamla kändisar, nästanatt man måste titta på det :D

Humelibumlan skrev:
Bara om du hejjar på mig :mad: :angel: ;)
Om du är där, måste du komma o hälsa på oss....
Ja vi får väl se, jag hejjar alltid på den snyggaste hästen :angel: om den sen kan springa är en annan fenna :D Men Fighter som är med är en super snygg häst o Ragata var en söt liten häst, sen är Bohman med oxå :o med Champange... oså Inkasso :) Blir ett kul lopp, ni får gasa på i starten då...spår 1 är väl lagom skojj ;)

Men först så är det kvalet på måndag som jag ska överleva...tveksamt :rofl: :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Jag och mitt "ufo" montéar på Rättvik Måndag 13:e.
Lopp 2 spår 2. *håller i hatten*

Montéryttare skrev:
Ja vi får väl se, jag hejjar alltid på den snyggaste hästen :angel: om den sen kan springa är en annan fenna :D Men Fighter som är med är en super snygg häst o Ragata var en söt liten häst, sen är Bohman med oxå :o med Champange... oså Inkasso :) Blir ett kul lopp, ni får gasa på i starten då...spår 1 är väl lagom skojj ;)

Men först så är det kvalet på måndag som jag ska överleva...tveksamt :rofl: :rofl:
Min är knappast snyggast, men jag kan lova att hnon är mest uppseende väckande ;)

spår 1 är nog bra...

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
821
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka