Sv: Buke App
Du kanske har någon annan app eller något som rensar kakor. Något är rimligen annorlunda på din telefon då de flesta (nästan alla) fortsätter vara inloggade.
Som gammeln nämnde här uppe är det som jag ser det nästan redan omodernt med appar, responsiv design är det som gäller nu.
Bättre möjlighet att göra det man vill från en mobiltelefon är något jag velat ha länge.
Det som ställt till det är det faktum att jag har varit på väg att byta forumplattform i flera år, men de som gör plattformarna har på olika sätt misslyckats med att leverera något som är speciellt mycket bättre än det vi har idag. Jag har därför även väntat med mobilanpassningen då jag riskerat att först införa ett system för att sedan kanske tvingas byta till ett annat. I backspegeln, om jag vetat att det skulle ta så här lång tid skulle jag självklart gjort det för länge sedan.
Nu är det återigen så att jag hoppas byta system inom 6 månader, jo jag har nog sagt detta tidigare några gånger, men jag hoppas kunna lösa detta då.
Det sätt jag helst skulle vilja lösa det på är via responsiv design och inte via en app. Men någon typ av bättre mobilanpassning bör det i alla fall bli.