brunt islandsträns?

D

Duffy

Nu ska jag äntligen ta mej i kragen och köpa ett nytt träns. mitt gamla är nött och slitet och köpt för en ganska billig penning, men har varit helt fantastiskt.
Jag är på jakt efter ett brunt, nätt och smidigt träns som matchar till min bruna sadel.
Pannrem vill jag inte ha, och nosgrimman ska helst vara flätad eller vara diskret utsmyckad och av remont-typ. Beslagen ska helst vara av mässing. Vet ni några snygga träns som faller in på den här beskrivningen? Uppskattar även tips på träns ifrån island eftersom min mamma ska åka till landsmot och kika på träns där.
Tack för mej! MVH Hanna

Sv: brunt islandsträns?

Jag har ett från Karlslund, remontnosgrimma med bara tunna remmar, kantskurna så de nästan blir som rundsytt.
Ganska snyggt tycker jag... Hittar ingen bra bild på internet tyvärr...

Hej jag rekomenderar att åka till SM nu den 13 å kika.. ska ju va masssa stånd där..
Jag tänkte åka dit å kika lite då iaf.
Jag vill ju ha ett brunt jag med med stenar på typ som Höö*s har fast i brunt:love:

jag har ett nätt, smidet jätte fint brunt träns till min kille. Jag fick det handsytt precis efter min häst. Kan varmt rekomendera tjejen som gör det.
Gå in på echa.se och titta, kanske passar dig.
Mvh

ja, jag känner också till den här tjejen. Var inne och kikade lite på hennes "stuff". Blev förälskad i ett brunt träns dekorerat med stenar över nosremmen. Tror att det kallas "villes träns".
Mumma säger jag bara!:love:

ja, jag känner också till den här tjejen. Var inne och kikade lite på hennes "stuff". Blev förälskad i ett brunt träns dekorerat med stenar över nosremmen. Tror att det kallas "villes träns".
Mumma säger jag bara!:love:

Tihi, det är ett träns som hon gjorde åt min häst :D
Det är helt fantastiskt fint och så mjukt och smidigt..
Kul att du gillade det..
Mvh

Tihi, det är ett träns som hon gjorde åt min häst :D
Det är helt fantastiskt fint och så mjukt och smidigt..
Kul att du gillade det..
Mvh

Ja, jag blev rikttigt sugen på det:laugh:
Är det möjligtvis din häst som står modell för tränset? (Gullfaxi alltså)

19533401.jpg

Det här har jag från stubben =) rent och snyggt och mässningsdetaljer. och remont.

Senast ändrad:

Ja, jag blev rikttigt sugen på det:laugh:
Är det möjligtvis din häst som står modell för tränset? (Gullfaxi alltså)

Jepp,:D det är min andra häst som står modell :) Wille som fick detta tränset är silversvart och det är sååå snyggt på honom :love:.. Fick tillock med ett par super snygga tyglar till när jag skulle iväg på tävling, som matchade tränset :) även dessa är handsydda.
Kul att du gillade det.
Mvh

Liknande trådar

Utrustning Jag har en ganska klar bild av ett träns jag vill ha, men jag kan inte hitta det... :meh: Det ska vara ett brunt pullarträns, gärna åt...
Svar
10
· Visningar
1 522
Dressyr Nu när det blev en ny BRUN sadel måste det givetvis matchas med ett brunt träns! Har egentligen redan ett brunt Chetak träns och gillar...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Hanna_Z
·
Träning Jag blir tokig snart. Av en händelse så råkade jag klämma fast nosgrimman i boxdörren (vanlig med acceengrimma) och ha sönder denna för...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: Mandaga
·
F
Utrustning Har en "vanlig" brun häst som nu ska få ett nytt fleecetäcke och på sikt matchande transportskydd. Vilket har orsakat ett litet...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross