Brunt dressyrträns

Fredrika B

Trådstartare
Jag letar efter ett dressyrträns liknande BRs modell Dartmouth (som bara finns i svart till min stora förtvivlan!!) Tar hemskt gärna emot tips på något liknande i prisklassen 1500-2000.

Sv: Brunt dressyrträns

Jag letar efter ett dressyrträns liknande BRs modell Dartmouth (som bara finns i svart till min stora förtvivlan!!) Tar hemskt gärna emot tips på något liknande i prisklassen 1500-2000.

Dartmouth, det är väl rundsytt? OM du nu kan tänka dig ej rundsytt så kan jag tipsa om det engelska Heritage tränsen. Köpte precis ett osett, troppenfint!

Otroligt mjukt, bred nosgrimma. Mitt är mörkbrunt (utan röda nyanser) och jag älskar (kandar)tränset!

Så här ser det ut:

http://i1342.photobucket.com/albums/o774/NiaSvensson/HDCBblkGallery1_zps44bc867a.jpg

och

http://i1342.photobucket.com/albums/o774/NiaSvensson/HDCBhav1_zps49a5fe5a.jpg

Dock är mitt bruna lite mörkare och som sagt var helt utan rött i (har en fux).
Kan vara ett tips att titta på Heritages andra modeller om du inte gillar detta. Tycker att lädret är toppen och priset helt ok med tanke på kvaliten.

Tack för bilderna! Fin brun nyans, men jag vill ha rundsytt; -annars hade det absolut varit ett alternativ.

Har tittat på det med. Priset är ju mycket bra, speciellt med tanke på att tyglar är inkluderat i priset men jag är lite tveksam till lacket då jag är ute efter ett tränings/vardagsträns. Tack!

Yttik: Mm, kanske. Deras rundsydda "Alecto" är inte heller fy skam även om vissa detaljer stör mig.:angel:

Klickade precis hem ett brunt Premiera monaco , får leva med lacket;) Hoppas det blir bra nu. Tack alla!

Liknande trådar

Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Kristall10
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 255
Senast: Fetaost
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 801
Senast: Tualma
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama