Dilli_Blue

Trådstartare
Jag ha ett sto som brunstar såå extremt mkt... Det bara rinner sånt där gojs ur henne så hon är ehlt kladdig mellan bakbenen o ner på hela bakbenen.... Finns de nåt mankan göra för att minska detta på henne så hon inte brunstar såå EXTREMT mkt..?????

Sv: Brunst.

Dilli_Blue skrev:
Jag ha ett sto som brunstar såå extremt mkt... Det bara rinner sånt där gojs ur henne så hon är ehlt kladdig mellan bakbenen o ner på hela bakbenen.... Finns de nåt mankan göra för att minska detta på henne så hon inte brunstar såå EXTREMT mkt..?????
Skaffa henne en date med en hingst! :idea: ;)

Sorry, dålig humor :o

YES!!! (ha ej provat) Men min svärmor sa nåt om det, men jag skulle bara kolla om nån mer hört det.. Så nu ska det inhandlas.. hihihi :bow: :bow: :bow: :bump: :bump: :bump:

skulle inte det funksa så finns det blandpreparat med munkpeppar i som kan funka...har just pratat med en själaglad karl dom provat munkpeppar men det funkade inte, men detta fungerar kanon....

men ibland räcker det med enbart pepparn

martha skrev:
skulle inte det funksa så finns det blandpreparat med munkpeppar i som kan funka...har just pratat med en själaglad karl dom provat munkpeppar men det funkade inte, men detta fungerar kanon....

men ibland räcker det med enbart pepparn
:rofl: Fick ditt inlägg till lite reklam för impotens hos män :angel: :o

Hur mkt ger man, och hur lång tid brukar det ta innan man märker om det har någon effekt?

Min häst har sådan jäkla PMS eller vad det är. SUCK! Blir spänd och stel i hela kroppen, och hetsig, nervig, tittig, humör, innan brunsten och i början av brunsten..

Liknande trådar

Hästvård Skrev för ett tag sedan om ett sto i vårt stall som fått ett föl som stoet vaktade extremt. Fick ett jättebra svar som ingav hopp vi har...
Svar
3
· Visningar
528
Senast: Görel
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
298
Senast: fryckan
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 264
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Efter min hunds lilla äventyr har hon slitit ner trampdynorna så de är såriga på ett par tassar. Smörjer med manukkahonung och har tratt...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama