Brunst & akupunktur

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare donnaponna
  • Startdatum Startdatum
D

donnaponna

Har ett sto som konstant visar brunst. Har hört att akupunktur skall kunna hjälpa. Någon som har någon erfarenhet angående akupunktur mot brunst?

Sv: Brunst & akupunktur

jepp detta funkar super...har ett sto som brunstar hela tiden...jag gav henne akupunktur i jan och jag skulle skicka henne på betäckning 10maj förra året...den 9maj så skulle jag på kurs och jag känner mitt sto så pass väl att jag viste att hon då skulle falla i brunst den dagen...perfekt för betäckning den kommande veckan...så ja det funkar bra...helt klart värt pengarna...:banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: Bison
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: Freazer
·
Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det...
2
Svar
34
· Visningar
1 782
Senast: Corax
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka