bruna stävlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emelit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 270
E

emelit

Nån som vet nån sida där man kan köpa bruna stövlar? Snygga såna. Även brun kavaj sökes :)

Sv: bruna stävlar

De flesta stövlar går nog att beställa i brunt läder. De brukar ju inte synas i affärerna vad jag sett, men det är väl för att de flest köper svarta. Jag tycker också det är ursnyggt med bruna. När jag blir rik - DÅ....

Jag beställde mina från könings, men även cavallo och petrie gör bruna stövlar på beställning. Sarm hippique har också.
Om man vill komma lite billigare undan tror jag att globus (?) equicomfort görs i bruna

PICT1184.jpg

Könings fanns i tre bruna nyanser, congac (lite gulaktig) oxblod (som mina) och mörkbruna. Sen kunde man få dem vinröda, marinblå och gröna också.

Dom är så snygga!!!!! :love: Fast det vore bättre om du hade brun utrustning också... En tjej i grannklubben (har ridit hennes häst lite) har allt i ljusbrunt, Prestige-sadel, Hansbo träns och martingal, samt matchande benskydd. Och ridstövlar i samma färg! Skitsnyggt är det! Hästen är lite ljusare brun än din.

jag har ju det nu! :P
nu har jag brun butetsadel och det bruna HG califoriatränset
haha, man är bra nördig! :angel:

Aahh, så härligt fåfäng man är som ryttare. :D Klart det skall matcha!!

Ah, vilka supersnygga stövlar! Såg att en tjej i stallet hade ett par jodphus samt stövelskaft i samma färg, tyckte först det såg ut som ett par likadana stövlar som dina, men såg sedan att hon hade stövelskaft. Var väldigt snygga! :d Undrar dock vilket märke det var?

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
395
Senast: tott
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Bråkande hundar
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka