Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Nougat

Trådstartare
Såg på ASRPs hemsida att det är Bruksprov för bla.Svensk Ridponny nu i helgen 15-16/3 i Vetlanda och tänkte bara höra om det dels är någon som ska åka dit som man isåfall skulle kunna samåka med samt om det är några hingstar som ni vill kolla in lite extra? :)

Moderator får gärna flytta tråden om den ligger fel :bow:
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Åker nog en bil från Falköping på lördagen. Men vi kollar nog mest på connemarorna:)
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Om någon passerar Göteborg så är det lättast för mig att ta mig dit ;)

Själv vill jag nog kolla på så många hingstar som möjligt och få ta in "känslan" på ett Bruksprov, mitt första isåfall :D

Hade varit kul att få se Claudius (RP-hingst,pappa till min 1-åring) :)
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Förstod nästan det:)
Jag smygtittar säkert på några rp-hingstar också. Har ett sto dräktigt med Bocaccio Arden. Men hjärtat ligger hos connemarorna.
Jag tycker att det är väldigt lärorikt att kolla på bruksprov och det är kul att få se hingstarna live.
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Jag kommer dit på söndagen då jag åker direkt frn SWB hingstarnas bruksprov på Flyinge.
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Till er som åker imorgon säger jag bara, ta på er riktigt mkt kläder för det kan ha varit det kallaste ridhus jag varit i!
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Ni får gärna ge mig en uppdatering sedan om ni hinner, och om någon har med sig någon kamera så hade det varit jätte kul att få se Claudius på bild ;-)
 
Sv: Bruksprov för ridponnyer nu i helgen.

Brrr, jag som knappt har några varma kläder med mig. Det var ju vårvärme när jag åkte hit till Skånska landet.

Via, klart att vi ska ses. Jag kommer nog inte att åka i gryningen...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 533
Senast: Lhas
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 534
Senast: ptr
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 350
Senast: Ramona
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 901
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp