Brukskörning

B

Bacillen

Jag är nyfiken!
sökte i forumet men fann inte så mycket matnyttigt...
en tävlingsform?
Hur går det till? var finner man regler?
jag vill veta massor, tack!:bump:

Sv: Brukskörning

Hejsan
Om du går in på www.juf.se så hittar du massor med info om tävlingsformen tror att man kan besälla ett häfte där alla regler står.

Lycka till

Oj snacka om samma tanke vi samma tidpunkt :smirk:

OJOJ vilken bra sida! tack!
Och vilka fina fjordingar!
man blir ju supersugen!
Kan man tävla i brukskörning med en shettis?

Du kan tävla med vilken ras du vill!!!!!
Är bara två klasser,Ponny och Häst,som tävlar var för sig....
I bruksridningen tävlar alla mot varandra oavsett storlek på häst!:bow:

hej bruks är en jätte rolig tävlingsform . hela vårt stall är med och tävlar. bara på kul så tränar vi en gång i månaden men när dm närmar sig ajaj :devil: då är det nerver i luften men det är sååå roligt. gå in på vår hensida där i galleriet finns bilder från dm 2007 som gick här hemma i nirsgård.

Hej, en bra sida för shettisfolk är bla rid-och körklubben shetlands sida, där tas det upp lite av allt, brukar ha bruksgrenar som körning på schemat vid tävlingar.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
614
Senast: Mli
·
Mat Blev nyfiken när det fanns fingerlime i butiken. Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska använda den till :confused: . Finns det några...
Svar
4
· Visningar
329
Senast: dobbis
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 157
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka