Brukshundsklubbar...

A

Ambra

Igår var jag på ett info. möte om försvarsmaktshundar (min ska göra anlagsprov snart).
Då pratarde vi om träningstillfällen, varje bhk har ju friträningar en gång i veckan och bor man där jag bor så kan man träna på Njurunda på tisdagar, matfors och sundsvall på onsdagar och timrå på torsdagar!
Alla klubbar är innom en tvåmilsradie!
Har vi ovanligt många klubbar i närheten eller har ni det lika bra där ni bor?:)
//Camilla

Sv: Brukshundsklubbar...

jag bor i skåne så här är det måååånga klubbar som ligger väldigt tätt.

jag har varit med som hjälpinstruktör och tävlat uppe i njurunda för ett par år sedan föressten. de är hur trevliga som helst på den klubben :)

Ja, jag bor ju i Sthlm, så jag har Solna/Sundbyberg, Järfälla, Sthlmsavdelningen, Mälarö och Vällingby inom 20 minuter. Lägg till några minuter så kommer jag till Botkyrka också.
Dock åker vi inte runt och tränar på alla, men om vi skulle vilja...

Jo, dom är väldigt trevliga där!:D
Va, kul att du har vart uppe här i krokarna! Vart bor du någonstans?
Eh... läste ju Lund nu *pinit*
Hur kommer det sig att du blev upplurad såå lång norrut?

en tjej på den klubben hade bott i skåne några år och tränat för min tränare. så hon frågade om han ville hålla i ett seminarium och han frågade mig om jag ville haka på. vi firade midsommar där med lite folk från klubben. hur trevligt som helst :).

:p det där satt jag och räknade på häromdagen faktiskt
Här har vi klubbar i Kungälv, Lerum, Angered, Mölndal, Kallebäck, Kungsbacka, (Bollebygd, räknar med denna då jag inte tycker det är så långt med de 4 mil jag har dit:p).. Fast dom flesta har sina fria träningar på onsdagar eller torsdagar (dumt när man jobbar natt båda dom dagarna varannan vecka)

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 291
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit