Bröllopsklädsel

Nillizan

Trådstartare
Är bjuden igen på bröllop! :) Alltid lika roligt, men denna gången får jag lite ångest.
Förra sommaren stod det på inbjudan att det skulle vara "Kavaj" och jag hade en snygg klänning. Men i år är det ju lite annorlunda. Har ju BF den 31 juli, vilket innebär att jag inte kan ha samma klänning, pga min byst och jag hade tänkt amma och den får man i stort sett ta av sig om man ska komma åt brösten. :crazy:
Vad kan man ha istället? Tänkte att ha kavaj/byxor och ett snyggt amningslinne. Men det kändes lite för mycket av begravning för min del. Finns det snygga amningsvänliga klänningar eller kan man ha något annat? Hjälp!

Sv: Bröllopsklädsel

Det finns mängder med snygga amningskläder! Både toppar och hela klänningar, det mest kända är väl boop men sen finns det även andra bla Paola Maria som jag gillar och skulle kunna tänka mig trots att jag inte ammar längre! :D

Annars kan man även titta på "vanliga" omlottkläningar och toppar.

Sv: Bröllopsklädsel

Boob (boob.se) har väl en hel del snygga amningskläder upptill sin gravidkollektion, inte jättebilliga, men ofta riktigt snygga.
En googlesökning på "amningskläder" gav massor av webbshoppar som säljer fina amningskläder, kanske du hittar något där? En del verkar dessutom ha rea just nu :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
N
Övr. Barn I nära ett år nu har min barnlängtan eskalerat rejält. Den startade så sakta när en nära vän blev gravid och jag fick följa hennes...
2
Svar
25
· Visningar
2 370
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar