bröstpump

doglover

Trådstartare
har en medela (?) som jag fick gratis på bb utan motor. skulle dock vilja ha en eldriven. vilken är mest prisvärd tycker ni?
 
Sv: bröstpump

har en medela (?) som jag fick gratis på bb utan motor. skulle dock vilja ha en eldriven. vilken är mest prisvärd tycker ni?

Jag vet inte vad en eldriven kostar men skulle nog föredra en vanlig handdriven så man kan reglera själv, har en sån men jag vet inte exakt vad den heter.
 
Sv: bröstpump

jo, men man får nästan kramp av att sitta och pumpa.... tänkte att en eldriven kunde vara bekvämare att använda....den jag har kan man ställa in på minus till max på hur hårt den ska pumpa så det kanske man kan göra på de eldrivna med?
 
Sv: bröstpump

jo, men man får nästan kramp av att sitta och pumpa.... tänkte att en eldriven kunde vara bekvämare att använda....den jag har kan man ställa in på minus till max på hur hårt den ska pumpa så det kanske man kan göra på de eldrivna med?

Det kan man säkert, du får gå & kolla på några eller kolla på nätet & se om du hittar ngn som verkar bra:)
 
Sv: bröstpump

jag sålde faktiskt min eldrivna medelapump häromdagen. jag tyckte den funkade jättebra! den gick även på batterier så lätt att ta med sig om man skulle bort eller så.
använde en handpump på bb, men sen tyckte dom jag kunde byta till en eldriven eftersom jag hade så otroligt mycket mjölk :D
helt klart skillnad på att pumpa själv och låta någon annan sköta det.
tror den kostar 695 kr i affären, gjorde den när jag köpte min i december-06...

å du, man kan reglera hur hårt den ska pumpa ut och hur snabbt...
 
Sv: bröstpump

Jag har en eldriven som jag lånar från BB för en grundsumma på 150 kr, och sedan 12 kr om dagen.

Klart smidigare än att handpumpa.
 
Sv: bröstpump

den jag fick kan man ha motor till. men hon sa det att om man bara tar bort den så kan man handpumpa. jag läste att man kunde hyra och ville göra det men hon sa att det inte var så värst prisvärt med det. därför fick vi den delen gratis. väldans snällt tyckte jag. men aja, får kolla runt lite. någon kanske säljer en....
 
Sv: bröstpump

Jag tycker att du ska hyra en eldriven från BB, då kan du dessutom pumpa båda brösten samtidigt om du får med en extra sats med tillbehör. Guld värt....... Sar (tidigare pumpexpert:angel::D)
 
Sv: bröstpump

hmm...på bb (östra i gbg) så sa dom att det inte var värt det prismässigt plus att det skulle bara vara en hyrtid för 10 dar tror jag det var
 
Sv: bröstpump

Jag fick hyra så länge jag behövde och det blev i 8 månader.... Det är antagligen olika på olika landsting.
 
Sv: bröstpump

*KL*

beroende på hur länge du tänkt pumpa så KÖP en bröstpump istället för att hyra. det är bara att räkna själv.
säg 10 kr om dagen/30 dagar i månaden/6 månader =1800 kr!

å jag köpte en NY för 695 kr!

du tjänar pengar på att köpa en, har du däremot bara tänkt pumpa nån månad eller 2 så kan du ju hyra. men det är samma pengar plus att du kan sälja vidare den sen...

ett tips bara, släng inte pengarna i sjön...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 699
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 330
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp