brodyr på schabrak(:

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare soerbysunajta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 808
S

soerbysunajta

undrar om dt är ngn som vet om det går att ta bort brodyr på ett schabrak? om man byter häst typ. :),

Sv: brodyr på schabrak(:

Det går att sprätta bort brodyr ja, men det kan bli fult om man inte är försiktig.

Eller så köper man en nytt schabrak... ;)

:)

Eller så brodderar man in sitt namn, så slipper man tänka på det när man byter häst! :idea:

Det enklaste är väl att köpa ett nytt .. :p ? jag tycker det är ku latt spara mina broderade schabrak.. Det är ju gamla minnen bakom dem från tävlingarna de hängt med på!

Men tänk om man råkar gifta sig och måste byta efternamn ... :idea:

;)

haha,jag trore tar ett tag innan jag gifter mej :rofl:,

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
368
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
872
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka