Brodera selunderlägg?

Fibusen

Trådstartare
Kan man göra det? Kan man köpa vilket underlägg som helst och brodera på? Eller måste man ha ett extra brett kanske? Ska sitta under en vanlig remsele. Har sett snygga bröstor,men i detta fall används det bara en vanlig långbrösta som man snor runt skalmarna på rockarden (kör enbart med rockard),så jag antar att man inte kan ha en sån där snygg i nylon då,eller?

Jag kan själv i princip inget om trav/körning alls så känner mig mer eller mindre "tappad i golvet",men det ska vara en julklapp. :)

HJÄLP en förvirrad människa som vill ge bort en fin julklapp!

Sv: Brodera selunderlägg?

Köpte ett underlägg till tävling från Wahlsten, är dock lite besviken på det då det var tunnare än jag trodde, men det används bara på tävling och är sjukligt snyggt, drygt 700 spänn åt helvete ..

IMG_0538.jpg

Liknande trådar

Hästvård Till att börja med,veterinären är inkopplad! Min häst druttade omkull ordentligt i hagen i senvintras,var inge halt eller något efter...
2
Svar
36
· Visningar
9 148
Senast: Fibusen
·
Ridning ok, har en fråga. Mamma sköter om hästen hemma i sverige åt mig och hon blev tipsad att använda stångbett, eller hackamore med bett...
Svar
13
· Visningar
2 798
Senast: Badger
·
J
Trav Lite praktiska råd och tips från er som pysslar med körning av unghästar dagligen tas tacksamt emot. Vi har en b-ponny som varit iväg...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: mo0n
·
E
Körning Jag ska ev. låna hem (för senare köp) en liten travare, han är väl inkörd men har aldrig tävlat (har ingen tävl.instinkt tydligen :p )...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?