JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Wilfa
Startdatum
Startdatum
7 Jul 2020
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
496
Vi har nyligen blivit med brittisk ridponny i familjen, hämtade honom för en vecka sedan. Undrar om det är någon mer här som har en BRP?
Övr. Katt
Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt.
Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2
3
4
Övr. Hund
Jag hörde på BBC nyligen att det är problem i brittiska nationalparker pga hundar, med fästing/lopp-medel typ SpotOn, som badar i sjöar...
Juridik & Ekonomi
En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2
3
Fordon
Hej!
Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört...
5
6
7
Telefonhållare arm
Kropp & Själ Jag upplevde att satta telefonen pa overarmen inte fungerade alls. Man maste satta den valdigt hart for att den inte ska glida ner och...
hastflicka
1 minut sedan
Lönesamtal
Skola & Jobb Jag hade absolut tagit upp skillnaden mellan kollegerna. Om ni har liknande uppgifter och liknande resultat är det rimligt att ni har...
Hermelin
1 minut sedan
Förrådstält
Trädgård & Växter Bara som information så faller även ett tält som står längre än en viss tid under regler för bygglov. Jag antar att det på tomten redan...
monster1
9 minuter sedan
Valp 2025
Övr. Hund Kanske kan du spänna fast ett galler i botten också, så blir det krångligare för honom att flytta det? Det stabiliserar ju upp hela...
AraSlei
3 minuter sedan
Svar: 783
Visningar: 54 408
Hund
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Det hör dock inte till vanligheterna! Har varit på ställen där man inte ens har en kapnograf.
Men absolut vissa DV är betydligt bättre...
Malibu_Stacy
20 minuter sedan
Svar: 74
Visningar: 2 137
Hund
Radar utomhus
Övr. Katt Är håligheterna i murbruket är det fogskum eller murbruk som är enklast.
Getingarna är enklast. Ingen drottning inget getingbo. Så ser...
LadySara
26 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 258
Katt