Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har tävlat upp till 150 med ett sto jag fortfarande har kvar. Men för 1 år sedan så nådde vi våran bästa topp och de börja gå sämre så jag bestämde mig för att betäcka henne. Så hon går dräktig nu. Under detta år så köpte jag på mig 2 travhästar som jag hade en kort period, då jag vela prova något nytt men hitta ingen motivation till det.. så sålde dom. Då fick jag för mig att köpa en ny hopphäst för jag vela ju ha något och tävla på under tiden min bästa häst är dräktig. Samt har jag betäckt min bästa hästs mamma (äger inte henne men fick låna magen) så har ett föl där också som jag ska hämta hem vid årsskiftet…
Men till saken, jag har NOLL! Motivation..
Jag har ett fast heltidsjobb på ett slakteri sen Mars ungefär och jag jobbar helst jämt! Jag trivs så himla bra och skulle vela fortsätta lära mig mer där. Samt så vill jag upptäcka andra saker här i världen. Jag orkar inte träna och rida. Det tar emot så mycket att säga det, har haft häst sen jag va 9 är 23 idag. Och hästarna älskar jag mest av allt. Men dom är för dyr och för bra för att vela åka och titta på ibland bara. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer inom snar framtid ha 4 hästar när jag egentligen inte orkar med en..
samtidigt är jag så fruktansvärt rädd att sälja dom åså sen ångra mig då jag sitter på väldigt fina hästar. Är i stallet varje dag och gör de man måste, men som sagt hittar inget kul i det, snarare att man skyndar sig lite så man kommer hem.
Oj detta vart luddigt, men hoppas på nån feedback på mitt röriga liv
Men till saken, jag har NOLL! Motivation..
Jag har ett fast heltidsjobb på ett slakteri sen Mars ungefär och jag jobbar helst jämt! Jag trivs så himla bra och skulle vela fortsätta lära mig mer där. Samt så vill jag upptäcka andra saker här i världen. Jag orkar inte träna och rida. Det tar emot så mycket att säga det, har haft häst sen jag va 9 är 23 idag. Och hästarna älskar jag mest av allt. Men dom är för dyr och för bra för att vela åka och titta på ibland bara. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer inom snar framtid ha 4 hästar när jag egentligen inte orkar med en..
samtidigt är jag så fruktansvärt rädd att sälja dom åså sen ångra mig då jag sitter på väldigt fina hästar. Är i stallet varje dag och gör de man måste, men som sagt hittar inget kul i det, snarare att man skyndar sig lite så man kommer hem.
Oj detta vart luddigt, men hoppas på nån feedback på mitt röriga liv