Bredbandsbolaget

D

Dropdead

Varje kväll, nån gång mellan 23.10-23.20 så loggar mitt internet av (men klickar jag på Local Area Connection Status och trycker på "repair" så kommer internet tillbaka hyffsat snabbt).

Hur kommer det sig att det lägger av bara sådär? Och just vid den tidpunkten?
är detta något som drabbar alla med bredbandsbolaget, eller är det enbart hos mig?

:confused:
 
Sv: Bredbandsbolaget

Jag drabbas inte av det nån bestämd tid utan det kan komma närsomhelst (att jag tappar anslutningen alltså), händer väl inte alltför ofta men kanske 8-10 ggr i månaden och kanske 10-15 min per gång (& då har jag internet igång dygnet runt).
Jag har också Bredbandsbolaget.
 
Sv: Bredbandsbolaget

Har enorma problem med BBB's ADSL, så nu är det uppsagt. Får bli kabel istället, men det gör ju inget för nätet ska uppgraderas till 100mbit i vår :D
 
Sv: Bredbandsbolaget

Låter konstigt att nätet går ner samma tid varje kväll. Kanske är dags att ringa supporten och fråga vad som är fel?

Jag har också BBB, nätet går ner kanske högst en gång varannan vecka och brukar komma igång fort igen. Känns rätt stabilt :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 273
Senast: kem
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp