Brännar-program

Lillsillen

Trådstartare
Har en ny dator med windows xp och därmed även en brännare. Datorn levererades med Sonic som bränn-program men nu vill jag ladda in Nero. Går det att göra detta utan problem? Måste man konfigurera brännaren på nåt sätt eller funkar det att bara starta nero-programmet?
 
Det skall inte vara något problem. Vet inte hur nero fungerar idag men tidigare behövde man bara tala om vilken enhet som var brännaren och sen var det klart.
 
Nero fungerar som det altid har gjort man instalerar programmet och den hittar brännaren sen är det bara att bränna :D :devil:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 133
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 379
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 880
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp