bränna dvd

cala

Trådstartare
om jag vill bränna en dvd med datafiler i nero, och sen kunna bränna vidare på den vid ett senare tillfälle, hur gör jag då ??? är novis här.

Sv: bränna dvd

om jag vill bränna en dvd med datafiler i nero, och sen kunna bränna vidare på den vid ett senare tillfälle, hur gör jag då ??? är novis här.

Väljer DVD-ROM (ISO) och "Start Multisessions disc" i New Compilation-dialogrutan. När du sen vill fortsätta på den väljer du "Continue Multisession disc"

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 282
Senast: Tassa
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 280
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka