Brandväggar?

Lilla-S

Trådstartare
Hur stänger man av brandväggarna?
Jag kan inte logga in på msn :mad: , det kmr bara upp ett felmeddelande där det står att brandväggarna blockerar från att logga in.
Men det funkar ju inte att stänga av dem?? Nån som vet? :confused:

Sv: Brandväggar?

Om du bara har Windows-brandväggen så hittar du den på Kontrollpanelen. Där kan du även lägga till undantag, håller du tungan rätt i munnen så borde du kunna få den att släppa igenom MSN.

Detta förutsatt då att det är din dator, är det en skoldator eller något sådant så är det nog inte mycket du kan göra mer än att prata snällt med teknikerna.

Att helt stänga av brandväggen bör du undvika.

/Ida

Sv: Brandväggar?

Har också fått upp detta meddelande och det hade ingenting med brandväggen att göra, i mitt fall. Det var att anslutningen brutits och msn uppfattade det då som att brandväggen spärrade kommunikationen.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar