Brandsäker yta till aggregatet

mahlmt

Trådstartare
Var har ni ert stängselaggregat? Utomhus?
Vad har ni satt upp det på?
Någon som har tips om en billig metallåda som kan fungera?
 
Vi har aggregatet på utsidan av stallet, på en stenvägg - inuti en metallåda med plexiglasframsida från granngården (gjord för detta).
 
Jag har för mig den kostade några hundralappar, någonstans mellan 300 och 500 kanske? Vi handlade ju rätt mycket på samma gång... Men jag hittar den inte heller på GG/Nordpost längre, skumt...
 
Jag har mitt utomhus..på en stolpe - men stolpen har ett tak av ett upp o nervänt vattenkar - så själva aggregaten är ju inomhus sas;0) Får se hur jag gör nu i vinter, men än så länge fungerar det.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 220
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
642
Senast: Glimra
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 902
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp