Bra tidningar

SaraXX

Trådstartare
Jag ska fixa några tidningsprenumerationer. Förlänga Illustrerad vetenskap, som 9-åringen gillar, och börja med KP. Jag har funderat på National geographic kids eller något liknande men skulle helst vilja ha på svenska. Men gärna något med natur/naturkunskap/jorden etc.
Är det någon som har prisvärda tips? Eller andra trevliga faktatidningar?

Jag ska fixa några tidningsprenumerationer. Förlänga Illustrerad vetenskap, som 9-åringen gillar, och börja med KP. Jag har funderat på National geographic kids eller något liknande men skulle helst vilja ha på svenska. Men gärna något med natur/naturkunskap/jorden etc.
Historietidningar?

SvD Junior - veckotidning om veckans nyheter
Illustrerad vetenskap Junior ?

Prova någon tidningsapp t.ex. Readly eller Ztory för att prova lite olika tidningar innan ni beställer en prenumeration.

Min 10-åring gillar KP och Världens historia. SvD Junior tyckte han var okej men inte alls KP-klass.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka