Bra sidor?

A

Anna_B

Vart hittar man bra sidor där det står lite mer hur man går till väga? Trick-training sidan gav ju olika tips på övningar men jag vill veta lite mer HUR man gör :confused:

Vad finns det för bra böcker o vart får man tag på dom?

Sv: Bra sidor?

gå till närmaste bibliotek och låna den nyutkomna boken "horsemanship i praktiken" jag har själv inte läst den, men jag har chattat med författaren till den och han berättar att det finns många nyttiga övningar där!

"dansa med hästar" är också en bra bok som jag verkligen kan rekomendera! den fick mig att slå upp ögonen för horsemanship!

Mini_o_góffi skrev:
gå till närmaste bibliotek och låna den nyutkomna boken "horsemanship i praktiken" jag har själv inte läst den, men jag har chattat med författaren till den och han berättar att det finns många nyttiga övningar där!

"dansa med hästar" är också en bra bok som jag verkligen kan rekomendera! den fick mig att slå upp ögonen för horsemanship!

Tack=) Jag har dansa med hästar men har bara bläddrat i den lite fort o nu har jag letat hela morgonen efter den men hittar den inte!

Dansa med hästar tycker jag är svår. Men det är kanske bara jag det ;)

Liknande trådar

Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
401
Senast: farin
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: bobbbo
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 042
Senast: gammalek
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 247
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar