Bra kandarträns, var?

Rimfaxe

Trådstartare
Hej

Jag letar efter ett svart kandar i stl Full med betthakar (dvs inåtvända spännen) på tyglar och sidostycken. Helst smala remmar och odelade tyglar om det finns.

Hittade ett kandarträns i Börjes katalog, men misstänker att kvalitén är lik den som är på tränset för 89 kr (vilket jag äger och det duger, men tappar färg :( )

Någon som vet var jag kan hitta ett passande träns? Det bör inte kosta mer än 1000 kr, det får gärna vara billigare. :)

Tack på förhand
Mvh
Frida

Sv: Bra kandarträns, var?

Hööks har väl en del?
Knights (källquists) har rätt snygga kandar....hmmm..finns massvis med fina...:d

Tackar!!

Hööks har jag dock tittat på. Det billigaste har en ful vit plastrem som dekoration i pannbandet, gillar jag inte. De andra kandartränsen är lite väl dyra.

Var hittar jag Knights/Källquists kandar??

Jacson har ju något kandar, vet dock inte så mycket om det.
Men kolla här så får du se:
www.lillhastenistav.se
http://go.to/carinashastshop

Det är inte spec. dyrt, kostar väll runt en femhundring inkl. tyglar om jag inte minns fel. Har själv ett träns från just Jacson och de är helt ok! Prisvärt, mjukt och fint, håller i färg och form om man sköter det.

utan spänne.
dom är ihopsydda istället för att ha ett spänne på mitten

Håll utkik efter Knights!! Billigt, snyggt och bra! De har flera modeller med tygelhakar. Dessutom är läderkvalitén superbra! (har ett par Knightstyglar som är helt UNDERBARA!! Odelade tyglar kan hända att du får köpa till, det är inte så vanligt... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 778
Senast: Hedwig02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31