JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bra inledning för Helena Persson och Bonzai H
Moderator
Hästnyheter
Fem tjejer i topp blev det vid lördagens GP-hoppning i Södertälje. Segerekipaget var rutinerade duon Helena Persson på Bonzai H - Helena...
Hästnyheter
Hoppryttaren Helena Persson var svensk EM-reserv på plats i Göteborg. Det blev ingen plats för henne i svenska laget, men hon och Bonzai...
Hästnyheter
Landslagsryttaren Helena Persson har siktet mot EM i Göteborg. Hennes topphäst Bonzai H är trots sina 17 år mer tävlingssugen än...
Hästnyheter
Det blev en trevlig mjukstart för Mathilda Karlsson vid den första starten i GCT-meetinget i Mexiko. Vid torsdagens uppvärmningsklass...
Valp 2025
Övr. Hund Oskar har ett låångt spritnamn. Inte ens i närheten likt
En tidigare hund hette That's it. Kallades Knatten. Flip a coin lyssnade till...
tanten
1 minut sedan
Svar: 718
Visningar: 48 786
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 570
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 548
Djur
Bekymmer bomlös sadel
Utrustning En bomlös sadel behöver provas ut precis som en sadel med bom. Man tittar ju då på hur sadeln passar när hästen står still och när...
animalasia
2 minuter sedan
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Ring Gränsbo och fråga vilken typ av sto Newton passar med, så får du kanske lite mer (om än såklart putsad sanning) om vad han ger? Jag...
Murray
13 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 936
Avel
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag uppfattade det som att du inte tyckte det var relevant hur hästen betedde sig under kontrollen?
Att det inte beaktas idag, det vet...
Fiador
58 minuter sedan
Svar: 265
Visningar: 13 868
Grenar