Bra håroljor

Bonita4

Trådstartare
Hej Buke!
Har ni tips på några bra håroljor som håller håret mjukt och fint? Jag har blont, fint hår så de får inte vara nedtyngande.

Har kikat på Moroccanoil Light och Loreal Mythic oil, de skiljer sig ganska mycket i pris. Är det väldigt stor skillnad? Har ni någon annan olja ni rekommenderar?
 
Hej Buke!
Har ni tips på några bra håroljor som håller håret mjukt och fint? Jag har blont, fint hår så de får inte vara nedtyngande.

Har kikat på Moroccanoil Light och Loreal Mythic oil, de skiljer sig ganska mycket i pris. Är det väldigt stor skillnad? Har ni någon annan olja ni rekommenderar?

Jag har testat en liten flaska med Moroccanoil, den var helt klart bra! Fick dock Mythic oil i julklapp, så använt den ett tag nu. Det bästa med den är att den verkligen inte tynger ned håret.
 
Hej Buke!
Har ni tips på några bra håroljor som håller håret mjukt och fint? Jag har blont, fint hår så de får inte vara nedtyngande.

Har kikat på Moroccanoil Light och Loreal Mythic oil, de skiljer sig ganska mycket i pris. Är det väldigt stor skillnad? Har ni någon annan olja ni rekommenderar?
Jag använder Orofluidos (stavningen?) och det är det bästa mitt hår vet. Har en flaska från goldwell också, men den ger inte alls samma känsla.
 
Jag använder Orofluidos (stavningen?) och det är det bästa mitt hår vet. Har en flaska från goldwell också, men den ger inte alls samma känsla.

Den har jag också! (fick en flaska med den i julklapp samtidigt som jag fick Mythic oil :D) Fast jag tycker att den tynger ned håret lite? Upplever du det inte så? Jag kanske tar för mkt olja helt enkelt...
 
Jag ÄLSKAR den här, kommer aldrig byta!
Framesi-Sublimis-Argan-Oil-Morphosis-Argan-Yagi.jpg
 
Den har jag också! (fick en flaska med den i julklapp samtidigt som jag fick Mythic oil :D) Fast jag tycker att den tynger ned håret lite? Upplever du det inte så? Jag kanske tar för mkt olja helt enkelt...
Jag tar ganska lite olja, som en 10-krona kanske, i bara topparna. Mitt hår tycker jag inte att det tynger ner, men det är ju så himla individuellt det där. Jag har dessutom ganska tjockt hår, ska kanske tilläggas. :)
 

Liknande trådar

N
Foder & Strö Hej! Min 24-åriga D-ponny har magrat drastiskt i vinter. Jag försökte lägga till lusern men han blev inte bättre, snarare sämre och...
2
Svar
36
· Visningar
3 483
Senast: busfro
·
Hästvård Jag får gråa hår av valacken. Han har ju lyckats med diverse 'tok' sen i höstas, både allvarlig senskada, och så toppade han med att i...
Svar
14
· Visningar
4 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp