Bra hårfön

Mirre

Trådstartare
Min gamla kära trotjänare börjar ge upp, den blir varmare än den ska vara och jag får nog inse att det är dags för en ny. Har ändå haft den i många år. Men vilken ska jag ha? Behöver tips på vilka som är bra och inte tokdyra
 
En Babyliss ska du ha! Finns många modeller i olika prisklass men för ca 400 kr får du en bra.
Hade en Babyliss först i många år och då den pajade köpte jag en Remigton - ren katastrof. Nu har jag Babyliss igen och tänker aldrig byta märke!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
650
Senast: Glimra
·
Trädgård & Växter Jag behöver någon bra näring till växterna utomhus. Främst i växthuset, där det växer bland annat paprikor och tomater som gillar att...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 272
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 865
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
523
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp