Bra hårfön

Mirre

Trådstartare
Min gamla kära trotjänare börjar ge upp, den blir varmare än den ska vara och jag får nog inse att det är dags för en ny. Har ändå haft den i många år. Men vilken ska jag ha? Behöver tips på vilka som är bra och inte tokdyra

En Babyliss ska du ha! Finns många modeller i olika prisklass men för ca 400 kr får du en bra.
Hade en Babyliss först i många år och då den pajade köpte jag en Remigton - ren katastrof. Nu har jag Babyliss igen och tänker aldrig byta märke!

Liknande trådar

Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 676
Senast: Sassy
·
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: MML
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 423
Senast: BornAgain
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
5 817

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat