Bra fälttävlanskurser i skåne?

doris

Trådstartare
Någon som har tips på sådana. Jag tycker att det knappt finns några alls, iaf om man tittar i kalendern som kommit ut.

Det finns ju gott om banor så det borde ju finnas gott om träningar/kurser.

Kolla in klubbarnas hemsidor, dom brukar ha träning på sina banor. Ibland inför tävlingar brukar klubbarna åka och träna på andra klubbars banor. Då brukar man ta med klubbens tränare och betala banhyra till banägaren.

Ett annat sätt är att ringa till någon av tränarna och höra om de har träning. Finns lista under godkända tränare. De flesta har ej annons i kalendern, men har träningar på olika banor. Lycka till!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
442
Senast: Krålus
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 459
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar