Bra Fälttävlans läger???

Status
Stängd för vidare inlägg.

karolinakempe

Trådstartare
hej!
om hästen är bra i morgon :crazy:funderar jag på att börja titta efter läger till sommaren, undrar nu om det finns någon som kan rekomendera något bra ställe.
Bor mellan stockholm och södermanland och känner att det gör inget om vi måste åka en bit.

Sv: Bra Fälttävlans läger???

Du bara måste åka till Stall Runsten då! Jag va där i Maj på tredagars läger för Uffe johansson. www.runsten.com
Deras bana är helt underbar att rida på...
*rekomenderar* :)

Dottern var hos Anne Persson för en del år sedan. Hon var helnöjd.
Det är väl lite tidigt att säga hur det blir efter stallbranden, men blir det så kan jag rekommendera det.

Runstens gård är isåfall att rekommendera. Underbar ridanläggning med superbra instruktör. Jag var där sommaren 2006 för Lena Bredberg, och det var ett jättebra fälttävlansinspirerat ridläger. Nu har ju även Uffe Johansson börjat ha läger där, och han är också himla bra, så det är ett tips att lägga på minnet. ;)

Du ska absolut åka till Hofors RS!!!!!!!!:love:

Hade det bästa lägret ever där, det va sååååå bra!!!!!!!:D:D:love:
Tränaren är otrolig och anläggningen gudomlig! jag har inte lärt mig så mycket som jag gjorde på de 5 dagarna nånsin, och haft så kul!!!!:D:D

och är man nybörjare är weekendkursen ett bra alternativ först och om man har råd ett läger senare på sommarn!!!!
Definitift värt den lilla resan!!!!! Jag ville verkligen inte åka därifrån!!!:love:

Åk dit!!!!!!:D

:) tackar och bugar :bow: va snäll du är :o

Ni är så välkomna allesammans (även grå hästar)

mmmmmmmmmmmm.......
verkar som att det inte spelar någon roll för alla är så nöjda...:rofl:
jag får väll se hur det går på terräng träningarna först, men det skulle vara så roligt:)

Grå hästar stannar i Söder! Grå hästar har lite urskiljning på var de åker på läger....:devil::rofl::rofl:

Ja nu menade jag ju inte din grå :love:... varken han eller matte behöver väl träna :angel:

Utan mest som upplysning att jag inte har några aversioner mot grå hästar (mer än att tävlar dom mot brun märr så skall de hålla sig bakom, 99:ans gamla hopphäst :love: undantagen naturligtvis)

Den här tråden är lite för annonsliknande och innehåller för mycket länkar/reklam för att vara enligt reglerna för att få fortsätta vara aktiv så därför låser jag den.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 459
Senast: Nevermind
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
284
Senast: Entourage
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur