bra eller dålig stam

Hej!Känner till Noble Rogue bl.a ,har haft passhästar efter den,Ident ,my Noble matnyttiga kapabla hästar.
Sen verkar det vara m.k.t gamla godingar.
Färgerna ser du betyder hästar som på ett eller annat sätt återkommer i stamtavlan,t.x Volomite,m.k.t känd,och finns i t.x både möderne och fader.
På min tid kallades sådant linjeavel,har jag för mig,och i din häst går det ju långt tillbaka.

Oki är förmodligen utsedd till Elitsto för att ha fött så många bra starthästar!

Oki har 16 svenskfödda avk./svensk reg.,1478 starter,256segrar,4 808 178/inspr.pengar!

Så här ser stammen på en fin föl merca ut :p :angel:
Webbplats
bluebang.gif

nån som vet vad det där som står inom parentes betyder?
kolla det som står efter namnet, på Evelyn står det (95 0.78) :confused: nån som vet?

1 fråga bara. Efter väldigt många hästar inom trav världe heter nåt med Hanover varför dte? Är dte en spec. Uppfödare som döper sina hästar till det?

Liknande trådar

Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Cambrie
·
Trav Som exempel kan vi ta stoet vi köpte för att ha som amma nu när vi fick ta bort Jalusie: Willes's Puzzel...
2
Svar
37
· Visningar
2 953
Senast: jesse
·
N
Trav Jag har redan fått lite hjälp och tips av vissa här, men vill ha mer :p Behöver förslag på hingst till detta stoet...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Nela88
·
Trav Tvärt emot vissa andra på det här forumet som letar fel inom travet, så tar jag steget in i trav världen istället. Jag har fått låna...
2
Svar
31
· Visningar
2 450
Senast: Giantchill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar